Voorstellen - KevinTransP
    Kevin
    Site Admin
    Contacteer:

Voorstellen - KevinTransP

door Kevin » 02 mei 2019, 04:30

Leuk dat je interesse toont, hier gaan we dan.
    Ben dus Kevin 39 jaar jong, vader van 2 kinderen en partner van Sandra. Heb altijd iets met web development gehad en ICT, run al jaren een aquarium forum en beheer diverse websites en forums als hobby. Het gamen is nooit echt een hobby geweest maar in Euro Truck Simulator heb ik toch aardig wat uurtjes zitten. Daar komt ook het 2e deel uit mijn naam vandaan "TransP" van transport.

Sinds een half jaar begonnen met FiveM en Roleplay, dit beviel me zo dat ik al vrij snel als mede developper aan de slag kon bij een server. Na heel wat werk verzet te hebben was ik van de een op de andere dag mijn functie kwijt en had de beheerder mijn vrienden boos gemaakt en weggejaagd daar. Hiermee was SluisDijk geboren!

Op het moment dat ik dit schrijf bestaat SluisDijk net iets langer dan 6 maanden. Ben heel blij met het team dat we momenteel hebben en met team bedoel ik zowel de admins en moderators maar ook diegenen die roleplay mogelijk maken, jij dus!

Mijn karakter:
    Tja men noemt mij de burgemeester maar dat is niet de rol die ik speel. Tot op heden al veel jobs gedaan, vaak omdat het opzetten van de job dit vereist. Ben een crimineel die fair is maar je zeker niet in de weg moet gaan staan, dit is de rol die ik zou spelen maar ook een vrouwenrol heb ik al eens aangenomen. Ben altijd bereid medeburgers te helpen waar ik kan maar heb een gruwelijke hekel aan politieagenten en zal dat ook niet stoelen of banken steken, tsss sukkels :D
    cookiemonster1980_nl
    Contacteer:

Re: Voorstellen - KevinTransP

door cookiemonster1980_nl » 23 mei 2019, 22:47

Dat is een uitgebreide introductie.
    Wel lache dat jij je ook bezig houd met Euro Truck Simulator 2.
    Ik heb dat ook een tijdje gedaan.